1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen
  2. Made4you.lu - Dein persönliches Geschenk!
    Information ausblenden

Hilfe I9+++

Dieses Thema im Forum "Allgemeine Informationen/Fragen" wurde erstellt von TomStone, 3. Oktober 2009.

1. TomStone

TomStone New Member

0
    Handy:
    I9+++
    Hallo,
    habe mir mein erstes China Handy gekauft und gleich Pech:shout: gehabt, nach ein Paar tagen zeigte die Camera nur noch ein rotstichiges Bild, dann fing das Display an zu flimmern und ich konnte nur noch unter Schwierigkeiten das Touchdisplay bedienen. Im Moment ist es so, das ich es gar nicht mehr richtig anbekomme, es kommt nur der Startton und kein Bild!
    Außerdem ist mir aufgefallen, dass es anscheinend von Anfang an nicht neu war, den es waren schon Photos aus dem China Laden drauf.
    Was mach ich jetzt am besten? Ist Garantie drauf? Wie lange?
    Wer übernimmt in der Regel die Rücksendekosten? Gekauft bei focalprice!
    Welches Handy in der Preisklasse würdet Ihr empfehlen, was zuverlässiger ist und ev.auch 2 Chips zulässt? I9+ 3G?
    Danke!

Gruß Tom
    <o>:p> </o>:p>

2. Petteri

Petteri Well-Known Member

132
    Handy:
    Originale:HTC M8, GALAXY Note 3
    Clones:Huawei Honor 6, ZOPO C7, ZP900
    Tablets: Acer Switch 10
    Einfach lesen:
    Return
    Does Focalprice.com offer a money-back guarantee?
    What is the Focalprice.com warranty?
    I want to return the item, what should I do?
    How about the shipping fees for send back?
    Does Focalprice.com pay the return shipping cost for defective products?
    How can I receive the refund?

[​IMG] : Does Focalprice.com offer a money-back guarantee?

[​IMG] : Focalprice.com allows most products to be returned for a refund within 30 days of the received postmarked date. We'll refund your payment when received the back. Additional deductions for all refunds will be made depending on current market value.

[​IMG] : What is the Focalprice.com warranty?

[​IMG] : We have money-back and exchange guarantee in 30 days.

After 30 days, buyer needed to contact us first, we'll try to exchange a new one if available, and you need to pay all of the shipping fees.

[​IMG] : I want to return the item, what should I do?

[​IMG] : Please make sure the item is broken or you don't like it, if you don't know how to use, please contact with our staffs for help.

The return item must be with original packing, accessories and take the below information in package:
    1. Order ID, SKU, Email and Your shipping address
    2. The reason of send back
    3. Replacement or refund money

[​IMG] : How about the shipping fees for send back?

[​IMG] : The shipping back fees is depend your local post.

Here is some example:

Netherland - Weight: 30g by priority mail - 1.84EUR
    France - Weight: 70g by PRIORIT AIRE - 2.3EUR
    United States - Weight: 102g by USPS / PAR AVION AIR MAIL - $2.2
    United States - Weight: 362g by USPS / FIRST CLASS AIR MAIL With tracking - $8.65 (The package itself is $2.9 from USP)
    Greece - Weight: 126g by stamp - 3.2EUR
    Italy - Weight: 342g by Post EIRE - 4.85EUR

Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost.

[​IMG] : Does Focalprice.com pay the return shipping cost for defective products?

[​IMG] : No, Focalprice.com does not pay the return shipping cost for defective products. We are not responsible for product defects, because we do not manufacture the products we carry. However, if you pay to send the item back to Focalprice.com, we will replace the item and ship the replacement to you without charge. Focalprice.com will employ every resource it has to ensure that your item is replaced promptly, without hassle.

[​IMG] : How can I receive the refund?

[​IMG] : Due to all of the payment through PayPal, we'll refund your payment to your PayPal, refund will be process in 1-3 business days when the case is clear, and you will received a PayPal confirm email then.