1. Diese Seite verwendet Cookies. Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies. Weitere Informationen
  2. Made4you.lu - Dein persönliches Geschenk!
    Information ausblenden

Pinphone 3gs

Dieses Thema im Forum "Allgemeine Informationen/Fragen" wurde erstellt von jazzper, 14. Oktober 2009.

1. FlightcranK

FlightcranK Member

2
    Handy:
    Sony Xperia ZL (Ersatzhandy)
    Samsung Galaxy Ace (Ersatzhandy)
    Ulefone Be One (aktuell)
    Ne der ist "inaktiv", also tot. Wäre das Phone auf Mute, würde gar nichts gehen an Tönen. Und den Touchsound kann ich defintiv hören.

2. ColonelZap

ColonelZap Administrator Mitarbeiter

8,162
    Handy:
    Xiaomi Mi4
    Dann schau mal unter

User Profiles - General - Customize - Alert Type

was dort eingestellt ist :)

3. MJD

MJD Member

2
    Handy:
    History:
    I9+++
    3 GS
    Pinphone 3GS
    T5353+
    T5388
    E88+
    JC-E2

Aktuell:
    C6a
    HTC Touch Diamond 2 Original
  4. FlightcranK

FlightcranK Member

2
    Handy:
    Sony Xperia ZL (Ersatzhandy)
    Samsung Galaxy Ace (Ersatzhandy)
    Ulefone Be One (aktuell)
    Nur klingeln, trotzdem höre ich nichts. Midi ist eingestellt, also standard. Ok SMS vibrieren auch nur. Ob es nun wirklich am Mute Schalter liegt oder ist das was anderes?

5. efxx

efxx New Member

0
    Handy:
    SE W660i
    Wie bekomm ich denn das Hintergrundbild weg - also wieder schwaz mit diesem grauen Streifen unten?

6. ColonelZap

ColonelZap Administrator Mitarbeiter

8,162
    Handy:
    Xiaomi Mi4
    Settings - Desktop - Restore Default Setting

7. lord85

lord85 New Member

0
    Handy:
    x800
    Hallo,
    habe mich entschlossen mir das Pinphone zu holen und habs bei Allymobile mit 8gb für 155$ Doller gesehen allerdings steht in der Beschreibung fw 1.1.2 weiss einer ob das noch nich Aktualiesiert wurde in der beschreibung und sie vielleicht doch die 1.1.5 ausliefern hab den geschrieben aber bekomm keine antwort achja und kann man da wieder mit paypal zahlen ?

8. sakura

sakura New Member

0
    Handy:
    E75
    Pinphone 3GS
    habe mich jetzt auch getraut...... (neue FW????)

Moin,
    habe mir ebend mein Pinphone 3GS 4GB bei ssglobaltech für 178$ inkl. Versand bestellt. :Mauridia:

Beim Schreiben mit der Firma bekam ich eine Mail mit folgendem Wortlaut:

Hello Ralf,

We understand what you meant. We are aware that there are sellers in the market who sell this model at significantly lower price.

Unfortunately, we are not able to offer you with a better price because of the following reasons:

1. Unlike other sellers, we pay additional premium to the factory to provide us with the latest version firmware even though they still have unsold stocks for the older versions. We try to get the best for our customers and we are able to get firmware Version 116 dated 13 April now. We think that the investment is worthwhile as we could not imagine after spending so much money on the phone and waiting in anticipation, our buyers received an old firmware version of the phone.

2. On top of the above, we also paid additional premium to the factory to allow us to select a perfect phone for our customers. As you may be aware, out of 100 phones, there are only 2-3 that come without dead pixel. We have to make special trip, sometimes a few trips to the factory to just select the perfect phones for our customers. We guarantee that the phone we send you will come without dead pixel or your money back. Dead pixel can be very eye soaring and many sellers are selling this products without disclosing to the buyers. Dead pixel phones are normally rejected by the local market and hence, most of the sellers would prefer to sell it overseas because the chances of the phones being returned by buyers is lower.

Overall, we strive to get a perfect phone for our overseas buyers but there are additional costs involved. Our margin is the same as the other sellers but we took additional efforts to get a perfect phone for our buyers because customer satisfaction is our top priority. This is also the reason why many German buyers prefer to buy from us despite that our price is slightly higher - also they learnt from what other buyers have encountered with those sellers whom they purchased at lower price.

Warm regards
    Grand

Wie man lesen kann ist im Punkt 1 die Rede von einer neuen FW 116, die seit dem 13. April erhältlich sen soll.
    Werde mich dann mal melden, wenn mein Pinphone angekommen ist.............:spiteful:

9. MAC User

MAC User Member

2
    Handy:
    CECT KA 08
    ssglobaltech ist extrem zuverlässig und hält sich genau an das, was sie sagen.
    Der Transport und Zoll ist halt noch eine unbekannte Größe.

10. Shining

Shining New Member

0
    Handy:
    Sony Ericsson K800i
    JA es scheint echt ne neue Version zu geben. Cndigit bietet die auch an, viel billiger^^, sowie allymobile, da steht zwar 1.1.2 aber ich hab die kontaktiert und die meinten es gibt die neue 1.1.6

11. lord85

lord85 New Member

0
    Handy:
    x800
    is das auch das echte Pinphone ? dann würde ich das da bestellen hab aber keine lust auf ein clone clone ^^ hab ich ja schon gelesen das es das geben soll !

12. we3dm4n

we3dm4n Helfer in der Not

0
    Handy:
    HTC HD2
    Sciphone i68+
    iTouch HD2
    Ciphone C6a
    Fly-Ing F006
    Pinphone 3GS
    Sciphone Dream G2+
    Xintai T200+ (verkauft)
    CECT V180
    Anycool D66+ (verkauft)
    Ja, es ist das echte Pinphone. Das mit dem Clone Clone ist bis jetzt nur ein Gerücht.

13. davecash

davecash New Member

0
    Handy:
    pinphone
    Hello I have a pinphone 3gs is there any way to remove all the Chinese apps and replace them with English apps?. I am on the list for one of the cables will there be a program that I can do this with? Sorry for using English. Thanks in advance

14. MJD

MJD Member

2
    Handy:
    History:
    I9+++
    3 GS
    Pinphone 3GS
    T5353+
    T5388
    E88+
    JC-E2

Aktuell:
    C6a
    sounds as if you got a chinese firmware version.

type *#1234# and write down here what it says...

with the cable you will receive and the software you can download here, you got the means to change the firmware (as you know).

Other international Firmwares dont have these chinese desktop icons.

By now, it is impossible to change these icons or add new ones. You can only rename them, and, if they're running java programs, link them to other programs you have installed...

Last option is possible without flashcable.

15. davecash

davecash New Member

0
    Handy:
    pinphone
    thanks for the reply ver # i835s_chn_ca_w_v1_1_2.

16. MJD

MJD Member

2
    Handy:
    History:
    I9+++
    3 GS
    Pinphone 3GS
    T5353+
    T5388
    E88+
    JC-E2

Aktuell:
    C6a
    just as expected, you got a chinese version (CHN).

in foreign versions they have eliminated all that chinese stuff...

17. davecash

davecash New Member

0
    Handy:
    pinphone
    thanks mjd. when i get the cable were do i find the program to update the software and the software that does have the english apps. thanks again for your time.

18. MJD

MJD Member

2
    Handy:
    History:
    I9+++
    3 GS
    Pinphone 3GS
    T5353+
    T5388
    E88+
    JC-E2

Aktuell:
    C6a
    first of all, it doesnt have special english "apps", the chinese ones are just missing.
    Software is available here in the download section, both the firmware and the flashtool, and a video-explanation how to use all that (readback and nand-flash) is also available:

http://www.chinamobiles.org/showthread.php?t=21067&highlight=pinphone+firmware+readback

As you might have problems to find everything due to laguage difficulties, just ask as soon as you have that cable and we will help you along...

Zuletzt bearbeitet: 25. April 2010
  19. davecash

davecash New Member

0
    Handy:
    pinphone
    mjd thanks for taking the time. cant wait until i can get a cable and play it. thanks again for your time.

20. sakura

sakura New Member

0
    Handy:
    E75
    Pinphone 3GS
    schon wieder neue FW...........

Moin,
    habe soebend eine Mail erhalten, weill ich demnächst ein Pinphone erhalten werde. Und siehe da, es wird von einer neuen FW geredet:
    Dear ****,

Thank you for you payment which we have received.

We will process your order shortly and will notify you again with tracking number once your item has been shipped out.

For your information, we understand that the latest Version 117 Pinphone is now available for some top sellers like us. We will send you the latest Version 117 phone instead of Version 116 as you see on our listing.

Warm regards
    Grand

Wenn es da ist, gibts mehr Info.....................:declare: