www.Talkonaut.com kosten

Strunki

New Member
Hi, habe im DL bereich den messenger von www.Talkonaut.com gefunden hab mich bissl durch die seite geklickt und bin auf diese liste gestossen

Our pricing:

We license our software solutions on per-user and per-line basis. This means you pay per number of registered users and number of concurrent calls they make.
Software and services Licensing scheme Price Min purchase amount branded Talkonaut for J2ME per registered user 1 Euro / lic 10000 lics branded Talkonaut for S60 2nd and 3rd per registered user 3 Euros / lic 4000 lics branded Talkonaut for Windows Mobile 5/6 per registered user 2 Euros / lic 5000 lics GTalk2VoIP soft-switch
(Jingle/XMPP <-> SIP gateway) per line 500 Euros / line 10 lines GTalk2VoIP IM and VoIP transport
to MSN, AIM, ICQ and Yahoo per IM connection 2 Euros / connection 100 connections GTalk2VoIP soft-switch installation
and integration work
depends on complexity of your
SIP/VoIP infrastructure
24/7 software technical support service
10% of purchase amount / month

All our prices are not final and can be discounted depending on purchase amount. Please contact us for more details.

ist das nicht schwer teuer? oder versteh ich da was falsch also ich würds ersma nicht ausprobiern

mfg

cjnetworx

New Member
Hey bin grad duch Schussis Thread auch auf talkonaut gekommen. damit soll man ja angeblich auch quasi icq am handy haben. Ich jedoch hab nix desgleichen gefunden unter den einstellungen nur sowas wie:
gizmo projekt, GoogleTalk, Jabber, Talkonaut und Register new Talkonaut account.

Wie soll den dort bitte der icq-login funktionieren?

Mitglieder

Keine Mitglieder online.

Statistik des Forums

Themen
54,361
Mitglieder
66,935
Neuestes Mitglied
sawfish
Oben Unten