pengonator
Well-Known Member
@skysauger drück Dir die Daumen das alles für Dich gut läuft und man der Abzockerbude von PayPal mal auf die Finger klopft 

Ähm nur weil dann die Frist abläuft, heisst das nicht dass Du dann auch schnell Dein Geld siehst... Wenn TT weiterhin zickt, kannste da aber noch ein paar Wochen dranhängen!So hab jetzt die faxen dicke!!!!!!!!
Hab mir ein neues bestellt von honorbuy aus EU hoffentlich kommt das und hoffentlich bekomme ich von PayPal mein Geld schnell zurück ,Frist läuft wohl am 1. Mai für tomtop ab.
Na das war ja mal ein klasse Aprilscherz @UnbrokenJedenfalls ist der Fuchs gegen die glatt seriös loooool
Inwiefern sollen die zu eBay gehören?Die sind ja nicht gerade klein und gehören auch im weiteren Sinne zu eBay wie ich gelesen habe.....
After PayPal logged me out automatically, I have to write all this again.
This time short:
I have ordered the items with DHL-Express shipping.
Items I've bought were sent on 15.04.16 in two different packages:
YT1610512166100800 sent with YunExpress and the Accessories bag and the wireless charger, which is trackable and on it's way.
RE833537712SE sent with SwedenPost with the Elephone Smartphone and the screen protector, this package is not trackable yet
First of all I payed for DHL Express, which should be delivered within 3-7 days and TomTop sent the items with SwedenPost, which needs at least 15 days for bringing it to germany. The support told me they would pay me the difference between the shipping methods, what has not happend yet.
So the SwedenPost package is not trackable yet and since I set them an Ultimatum until today it is not trackable yet. Normally it should be trackable after 2 days. I heard of other people having the same problem with TomTop and the Elephone P9000 which might is not in stock at TomTop and these people told me TomTop won't give me my money back without engaging PayPal.
So I want to cancel my order partially, because I'm not willing to wait any longer:
I would take the order shipped with YunExpress with the goods for $31,85 and pay for them.
I want to cancel the other package and hope I'll get my money back, since it's obviously not shipped yet.
This would be: $253,07 to be refunded.
If needed I would upload Screenshots proving my statements.
I am sorry for my bad english and mistakes.
I hope we can clarify this satisfying for both sides and I am happy with any suggestions.
Thank you
Greetings from Germany
Meintoller Name
Die bieten auch Drop-Shipment an, also du als Unternehmen verkaufst und die verschicken für dich.Der Absender des Pakets war TomTop.
Kann man den Käuferschutz nicht eh erst 10 oder 14 Tage nach Konflikterstellung eröffnen?Konflikt erstellt aber käuferschutz nicht aktiviert, was soll ich jetzt machen, wirklich warten?